Page 4 of 7

PostPosted: March 21st, 2006, 4:09 pm
by Jessica
O_O;; -twitches- You're kiddin' right?

PostPosted: March 22nd, 2006, 6:32 am
by Crim
:? its only a hug whats that gonna matter?

PostPosted: March 22nd, 2006, 2:25 pm
by Twinky
hahaha..........how bout onle girls can get hugs :wink:

PostPosted: March 22nd, 2006, 2:58 pm
by Crim
how about ive been hugged lots of times tonight so XÞ

PostPosted: March 23rd, 2006, 12:55 am
by belle057
how about we go back to the topic.. :roll:

PostPosted: March 23rd, 2006, 1:40 pm
by Jessica
Lol, good idea belle. >< I'm beginning to get a migrane Oo;;

PostPosted: March 23rd, 2006, 2:24 pm
by belle057
hmm.. so far sasuke and van are tied in first place.

PostPosted: March 23rd, 2006, 3:48 pm
by Twinky
um how bout sasuke wins coz i dont know van and sasuke is better aneway :wink:

PostPosted: March 24th, 2006, 1:11 pm
by Jessica
Lol, go Twinky. But now i'm starting to like Hiei more than Sasuke...Oo amazing...

PostPosted: March 24th, 2006, 11:39 pm
by Susu06
lol too bad nobody voted for Hiei, nobody like him, poor little guy,

PostPosted: March 25th, 2006, 9:33 am
by Twinky
.....

PostPosted: March 26th, 2006, 1:51 am
by Susu06
Twink u can't just post "..."


Thats cheating

PostPosted: March 26th, 2006, 7:37 am
by Themax37
She was a top poster in her old account lol and that was cheating tink.

PostPosted: March 26th, 2006, 10:42 pm
by Susu06
I think she was trying to get that back.

PostPosted: March 26th, 2006, 10:51 pm
by Themax37
hmmm.... who knows