Welcome To Animecrave Sign In or Create Free Account
SPONSORS

Girls Only...if u could have 1 anime....

What characters are HOT! and what ones are not? Discuss it here and let the arguing begin.

Moderator: Greg

Girls Only...if u could have 1 anime....

Postby Susu06 » January 31st, 2006, 1:43 pm

Don't know if this topic would go here, but who cares.
I was talkin to somebody on the chat, and they asked that, and i was like I should post it on the forums to see what most Girls say.


so Here the question,

If you Could Have One Anime Guy Come to Life, Who Would You Want It To Be?

I think some of you might know my Answer lol Mine is goin to be Sesshoumaru ^_^
User avatar
Susu06
Legendary Master
 
Points: 4279.00
Posts: 4279
Joined: May 19th, 2005, 5:58 pm

Postby Camander_Bun_Bun » January 31st, 2006, 4:42 pm

Yea this is the right topic...and don't ask me why I am here someone just posted a link in AC chat for the forums and it was a natural click =D
User avatar
Camander_Bun_Bun
Master Apprentice
 
Points: 3004.00
Posts: 3002
Joined: May 19th, 2005, 1:11 pm

Postby Susu06 » January 31st, 2006, 11:12 pm

sure, I believe you, NOT!
User avatar
Susu06
Legendary Master
 
Points: 4279.00
Posts: 4279
Joined: May 19th, 2005, 5:58 pm

Postby Themax37 » January 31st, 2006, 11:49 pm

It's true I put the link I wanted to see what the girls think... lmao
<img>
User avatar
Themax37
Knight Master Omega
 
Points: 4035.00
Posts: 4032
Joined: June 22nd, 2005, 1:25 pm

Postby Susu06 » February 1st, 2006, 12:08 am

Don't think i'll believe you cause u said that. I still don't believe ya
User avatar
Susu06
Legendary Master
 
Points: 4279.00
Posts: 4279
Joined: May 19th, 2005, 5:58 pm

Postby Susu06 » February 1st, 2006, 12:09 am

lol jk
User avatar
Susu06
Legendary Master
 
Points: 4279.00
Posts: 4279
Joined: May 19th, 2005, 5:58 pm

Postby Susu06 » February 1st, 2006, 12:09 am

So none of the Girls wanna post in this, am i the only one?
User avatar
Susu06
Legendary Master
 
Points: 4279.00
Posts: 4279
Joined: May 19th, 2005, 5:58 pm

Postby Curt » February 1st, 2006, 12:34 am

Sess is like uber hot! OMG!

There ya happy :oops:
User avatar
Curt
Knight
 
Points: 4168.00
Posts: 4160
Joined: January 14th, 2006, 4:23 pm

Postby Crim » February 1st, 2006, 5:39 am

SEXIST, how dare you make this for girls only xP
User avatar
Crim
Master Guardian
 
Points: 3443.00
Posts: 3442
Joined: May 19th, 2005, 7:36 am

Postby Susu06 » February 1st, 2006, 12:53 pm

Sorry... lol
I'll make one for boys, how about that, just to make Captain Crim happy ^^
User avatar
Susu06
Legendary Master
 
Points: 4279.00
Posts: 4279
Joined: May 19th, 2005, 5:58 pm

Postby Camander_Bun_Bun » February 1st, 2006, 1:48 pm

*in a gay tone* Oh no Crim wants to comment on all the hawt guys as well!

*back to his normal straight voice* But yea susu go ahead and make the one for girls but I think it is already up..
User avatar
Camander_Bun_Bun
Master Apprentice
 
Points: 3004.00
Posts: 3002
Joined: May 19th, 2005, 1:11 pm

Postby Crim » February 1st, 2006, 3:33 pm

damn right i wanna comment on all the hot anime guys.....who if they were real i would try to hurt.....BECAUSE they stole all the hawt girls =3
User avatar
Crim
Master Guardian
 
Points: 3443.00
Posts: 3442
Joined: May 19th, 2005, 7:36 am

Postby Mejdi » February 1st, 2006, 4:58 pm

I'm gonna have to go with Touya. He is a sexy beast. oh annnd um.. this is Mejdi's sister.. -COUGH- :roll:
User avatar
Mejdi
Moderator
 
Points: 3047.00
Posts: 3047
Joined: November 4th, 2005, 3:59 pm

Postby Camander_Bun_Bun » February 1st, 2006, 7:34 pm

Yea ok! Lol Mejdi you can join in on the fun...hmm I don't know what anime guy is the hawtest...*thinks* mm ok I know one all the girls might like, Rozen..he is from Rozen Maiden but you rarely get a glimps of him (mostly only int he second series Rozen Maiden Traumend) Lets just say he is tall, blonde, and lean?
User avatar
Camander_Bun_Bun
Master Apprentice
 
Points: 3004.00
Posts: 3002
Joined: May 19th, 2005, 1:11 pm

Postby Susu06 » February 1st, 2006, 9:48 pm

wow :shock: CBB think a boy is hot.
and Mejdi LOL you're crazy.
User avatar
Susu06
Legendary Master
 
Points: 4279.00
Posts: 4279
Joined: May 19th, 2005, 5:58 pm

Next

Return to Anime Characters Hot! Or Not?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron

 
#bnccd01 #bnccd02 #bnccd04 #bnccd05 #bnccd03


SPONSORS

AC Shout Box - AC CHAT